اخبارو مقالات

نحوه انتخاب طرح رنگی برای طراحی وب سایت ارزان خود

نحوه انتخاب طرح رنگی برای طراحی وب سایت ارزان خود
به بالا بروید

بنابراین چگونه یکی را پیدا می کنید که برای شما مناسب باشد؟ اکنون می دانید که رنگها برای نام تجاری و تجربه وب سایت شما چقدر مهم هستند ، بیایید نگاهی به آنچه باید انجام دهید برای تصمیم گیری در مورد رنگهایی که باید انتخاب کنید ، بیاندازیم.

ابتدا باید درک خوبی از آنچه می فروشید / ارائه می دهید ، کسب کنید. اگر می خواهید به یک تصویر برتر و عالی بپردازید ، پس رنگ بنفش مورد پسند شما است ، زیرا افراد آن را با حق امتیاز ، کیفیت بالا و دسیسه مرتبط می کنند.

با این حال ، اگر می خواهید مخاطبان گسترده تری داشته باشید ، رنگ آبی یک رنگ آرامش بخش است که برای موضوعات ظریف تر مانند مراقبت های بهداشتی یا امور مالی مناسب است.
به بالا بروید
رنگ اصلی را انتخاب کنید
به بالا بروید

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد رنگ اصلی ، فکر کردن در مورد پرانرژی بودن محصول یا خدمات خود است و برای یافتن رنگی که دوست دارید ، رنگهای متناسب با آن را مطالعه کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

    قرمز: کوکاکولا یا نینتندو - هیجان یا خوشحالی را نشان می دهد
    نارنجی: Nickelodeon یا Fanta - به معنای یک زمان دوستانه و سرگرم کننده در پیش است
    زرد: نیکون یا مک دونالد - خوش بینی و خوشبختی را نشان می دهد
    سبز: غذاهای کامل یا سیاره حیوانات - حاکی از طراوت و طبیعت است
    آبی: Walmart یا American Express - به معنای اطمینان و اطمینان است
    بنفش: Hallmark یا Cadbury - مارک برجسته ای را نشان می دهد که دارای سابقه کیفیت است
    قهوه ای: Nespresso یا UPS - محصولی قابل اعتماد را نشان می دهد که برای همه قابل استفاده است
    مشکی: شانل یا آدیداس - تجمل و ظرافت را نشان می دهد
    سفید: اپل یا نایک - شامل محصولات زیبا ، کاربر پسند است

اگر از قبل آرم رنگی دارید ، داشتن رنگ اصلی منطبق با مارک موجود منطقی است. نام تجاری Nintendo بسیار قرمز است و این از طریق صفحه اصلی آنها منتشر می شود.